Sabtu, 13 April 2013

Sungai Terap-Bt Gajah pengalaman bertembong dgn folower tegar Pas.

Jam 8.43 pg ketika sedang minum pg di kedai mkn yeop yong coner tp jln utama dr spg pulai ke bt Gajah.Aku bawak anak buah aku budak2 pengakap santap pg kdi main terjah ni sbb desakan perut diorg yg dr semalam melawan dgn kilat dn ujan lebat vs tahan lapo.

Sedang lepak2 minum dtg satu pakcik tegar muka pas kelat duk meja sblh aku sambil perhatikan logo dan warna kt baju aku.Owh baru aku perasan aku pakai baju biru lambang BN Rakyat Didahulukau aku pakai dari tgh malam td selepas lePak kt bilik gerakan Pemuda BN Ipoh Timor sampai pg tgh malam.

Ngam2 pakcik tu order je tea tarik kow member dia datang plak....telinga aku panassss.....dia kasi up sikit suara dia bg telinga dara aku ni pecah ckit..abis semua dia bantai kecuali nik ajis.terdengar petikan surah Ahzab ayat nya aku lupa tp maknanya.."Barangsiapa menyekat syiar Islam maka jahannam bg nya"...

"Org2 cam tu la yg sedang menempah jahannam sbb dia yg bg pangkah" kata org tua kelat tu sambil juih mulut kt aku...aku nampak tp biasa la...wat bodo je..tetiba lori kayu lalu laju sambil anginnya yg kuat melibas kopiah dia lalu terpelanting 6 kaki....terpancut di mulutnya perkataan yg aku sendiri geli dengornya....JUBO JELLY....wakakakakakakakakakakkakakakakakakka aku gelak sampai terpancut tea tarik ...org ramai bro..malu siut.sekian

Moral cerita , jgn cakap x semene2 skrang zaman paid in cash..
Sent by Cekabok Sengat from my BlackBerry® smartphone

Tiada ulasan: